PRZED WYSYŁKĄ
Na tej stronie znajdują się wszelkie potrzebne informacje związane z przygotowaniem do wysyłki urządzenia do naprawy,
Przed wysłaniem urządzenia do naprawy zalecamy kontakt z naszą firmą w dowolnie wybrany sposób (formularz kontaktowy, email, telefon) w celu ustalenia szczegółów i tego czy dany element nadaje się do regeneracji oraz określenia kosztów naprawy. W przypadku chęci wysłania bez kontaktu prosimy postępować zgodnie z poniższym planem.
PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI
1. Dobrze owinąć czymś element (jakaś szmatka, folia bąbelkowa lub w razie braku takich rzeczy wypełnić karton kulkami z gazetek reklamowych)
2. Dobrać odpowiednio większy o parę centymetrów karton od owiniętego elementu. Zapewni to bezpieczny transport elementu i pozwoli uniknąć znacznych komplikacji z reklamacją uszkodzonej przesyłki (w przypadku kurierów paczka jest ubezpieczona na wybraną przez wysyłającego sumę, z reguły maksymalnie do 1000zł / w przypadku Poczty Polskiej takie ubezpieczenie jest dodatkowo płatne i dość drogie).
3. Do środka kartonu prosimy o włożenie kartki z danymi kontaktowymi i do przesyłki zwrotnej oraz prosimy zaznaczyć czy potrzebny jest Paragon czy też Faktura VAT. Dane umieszczone na etykietach irm przewozowych są często nieczytelne co uniemożliwia szybki kontakt i wydłuża niepotrzebnie czas naprawy.
4. Następnie prosimy dobrze zakleić karton.
5. Tak zapakowaną przesyłkę należy nadać na następujące dane:
GLOBAL MOTO SERVICE S.C.
ul. Mysikrólika 18/25
02-809 Warszawa
TEL. 660711669
6. W przypadku firm kurierskich warto w polu uwagi opisać jaki przedmiot jest w paczce (podać numer części lub opis z jakiego pojazdu pochodzi dana część).
7. Gdy element nosi jakieś wizualne uszkodzenia mechaniczne prosimy nas o tym wcześniej poinformować, w przeciwnym razie po otrzymaniu przesyłki z taką częścią będziemy czekali na wyjaśnienie sytuacji i wydłuży to niepotrzebnie czas naprawy.
WYSYŁKA
1. Po nadaniu przesyłki warto zapisać gdzieś numer przesyłki, gdyż w razie braku kontaktu przez dłuższy czas z naszej strony należy sprawdzić co dzieje się z przesyłką na stronie śledzenia odpowiedniej dla firmy doręczającej.
2. W zależności od wybranej metody przesyłki docierają do nas maksymalnie do dwóch dni od momentu nadania.
3. Większość przesyłek kurierskich dostarczana jest do godziny 14. Najpóźniej przesyłki jesteśmy w stanie odebrać do godziny 16:30.
4. Po dotarciu przesyłki do naszej firmy z reguły diagnozujemy urządzenia i określamy zakres pracy, a następnie staramy się zadzwonić z odpowiednią informacją. Czasami zdarza się, że nie ma już czasu na telefon ze względu na duży natłok pracy. W związku z tym prosimy o wyrozumiałość.
WYSYŁKA PO NAPRAWIE
1. Każdy element po naprawie jest dokładnie sprawdzany pod kątem wszelkich usterek i wysyłany jest w 100% sprawny. Gdy widzimy jakąś wyraźną wadę mechaniczną zaznaczamy to w polu UWAGI.
2. Zregenerowane elementy są zazwyczaj pakowane do tych samych kartonów, w których dotarły do naszej firmy. Jeśli stwierdzimy, że opakowanie nie nadaje się do użytku lub nie zapewni odpowiedniej ochrony w trakcie przesyłki dobierzemy własne opakowanie bez dodatkowych kosztów (w przypadku rozmiarów spełniających warunki przewoźnika dla przesyłki o podstawowych parametrach do 5kg).
3. Koszt przesyłki zwrotnej to 30zł i pokrywa go klient. W tej cenie zawarty jest koszt pakowania i przygotowania elementu do wysyłki oraz przede wszystkim koszt przesyłki pobraniowej (w 99% przypadków jest to firma DPD, w sytuacjach awaryjnych korzystamy z firm UPS, Fedex, InPost kurier).
4. Przesyłki są nadawane za pośrednictwem firmy "Furgonetka.pl" najpóźniej do godziny 13:30 danego dnia. Po tej godzinie wysyłka przechodzi na następny dzień.
5. W przypadku chęci otrzymania numeru listu przewozowego należy skontaktować się z naszą firmą po godzinie 16:00.
6. Każda przesyłka jest ubezpieczona do sumy 1000zł. (za dodatkową opłatą maksymalna suma ubezpieczenia to 5000zł)
ODBIÓR PRZESYŁKI
1. Każda przesyłka jest dokładnie zabezpieczona w celu ochrony elementu w trakcie przesyłki.
2. W związku z punktem 1 prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki w celu wyeliminowania jakichkolwiek uszkodzeń opakowania powstałych w trakcie przewozu.
3. Po otwarciu przesyłki reklamacje nie będą uwzględniane, dlatego też w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek powstałych w trakcie przesyłki należy od razu zgłosić to kurierowi.
4. Po stwierdzeniu pełnej zgodności należy uiścić opłatę za przesyłkę kurierowi
5. W przyldze kurierskiej lub wewnątrz paczki znajduje się nasza wizytówka oraz Paragon lub Faktura VAT.
6. Prosimy zachować dowód zapłaty dla celów gwarancyjnych.
Formularz zlecenia naprawy (interaktywny) DO POBRANIA
UWAGA: W przypadku wątpliwości i chęci ponownego przesłania elementu do ponownego sprawdzenia nasza firma nie pokrywa kosztów przesyłki.