Naprawa sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP30, VP44, PSG5, PSG16.
Naprawa sterowników pomp paliwa ISUZU 1.7L
Naprawa nastawników wielkości dawki VP37
- samochód nie chce zapalić
- po zgaszeniu samochodu i ponownej próbie jego uruchomienia już nie odpala
- samochód w trakcie jazdy zgasł i nie chce już ponownie zapalić
- samochód cierpi na brak mocy lub nierówno pracuje
- po uruchomieniu samochodu nie reaguje na pedał gazu
- diagnostyka testerem wskazuje błąd: sterownika pompy, zaworu dawki paliwa, czujnika obrotów (P1630, P1631, P1650. 01318, 0526, P1664, P1564, P1690, P1600, P1688)
- tester diagnostyczny nie może nawiązać komunikacji ze sterownikiem
Przed przystąpieniem do naprawy zawsze sprawdzamy za pomocą specjalnego testera diagnostycznego, jakie błędy zapisane są w sterowniku pompy oraz w razie potrzeby kasujemy je.
Naprawa wykonana przez nasz serwis jest w pełni profesjonalna, gdyż mamy własną technologię naprawy wynikającą z lata doświadczeń w serwisowaniu różnego typu elektroniki. Nowy układ, który jest wymieniany na nowy, montowany jest na zewnątrz, na metalowym deklu elektroniki. Poprawia to odprowadzenia ciepła z niego i zarazem jego warunki pracy, wydłużając znacznie jego żywotność.
W przypadku sprawności sterownika pompy wina potrafi leżeć po stronie zaworów podłączonych do niego (zawór wielkości dawki i zawór początku wtrysku) lub czujnika prędkości wału pompy.
Nasza firma zajmuje się profesjonalną diagnozą wyżej wymienionych zaworów i czujnika prędkości obrotowej oraz jako jedni z nielicznych naprawą taśmy łączącej czujnik prędkości z elektroniką.
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
- oraz innych nie wymienionych na powyższej liście
Należy pamiętać o jednej rzeczy. Pod żadnym pozorem nie należy myć silnika pod maską samochodu za pomocą myjek ciśnieniowych jakiegokolwiek typu. Ciśnienie pod jakim wytryskiwany jest płyn myjący potrafi dostać się do każdej szczelnie zamkniętej elektroniki i spowodować jej uszkodzenie. Chemia zmieszana wraz z wodą, użyta w tych urządzeniach potrafi nadeżreć nawet złote końcówki.
Kontakt:
GLOBAL MOTO SERVICE S.C.
ul. Stefana Bryły 3/380
02-685 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kom. 660-711-669
kom. 604-060-729
Tylko nasza firma oferuje pełną diagnozę sterownika oraz całkowitą jego naprawę. Opieramy się na wiedzy zdobytej przy naprawie setek sztuk sterowników. Zdobyte doświadczenie pozwoliło nam stworzyć proces dokładnego badania modułu. Do tego celu wykorzystujemy specjalny interfejs własnej produkcji, który posiada zamontowany zawór przelewowy taki sam jaki jest używany w samochodzie. Dalszy proces polega na sprawdzaniu szeregu parametrów elektrycznych modułu. Natomiast analiza przebiegu na oscyloskopie pozwala określić dokładny rodzaj i typ uszkodzenia.
*** OFERUJEMY NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ USŁUG NAPRAWY I REGENERACJI ELEKTRONIKI ***
Kontakt:
GLOBAL MOTO SERVICE S.C.
ul. Mysikrólika 18/25
02-809 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kom. 660-711-669
kom. 604-060-729