Diagnostyka układów sterujących ABS/ESP (również silniki).
Najczęstsze błędy i usterki:
- na desce rozdzielczej pali się kontrolka z wykrzyknikiem
- na desce rozdzielczej świeci się lub mruga kontrolka ABS/ESP/BAS/DSC
- brak prędkości na liczniku
- brak komunikacji ze sterownikiem ABS po podłączeniu testera diagnostycznego lub wykrywa zakłócenie
- tester diagnostyczny wskazuje na uszkodzony czujniki prędkości (nawet po wymianie)
- tester diagnostyczny wskazuje błąd czujnika ciśnienia (Brake Pressure Sensor)
- zablokowana hydraulika
- blokuje jedno z kół
- silnik pompy pracuje na stałe
- przy hamowaniu auto ściąga w lewo lub prawo
Dlaczego lepiej naprawić sterownik ABS niż kupić nowy:
- tylko naprawa pozwala na zlikwidowanie wad fabrycznych sterownika ABS
- po naprawie sterownik ABS nie uszkodzi się w ten sam sposób, gdyż naprawa gwarantuje profesjonalną poprawę wad fabrycznych
- często ciężko jest dostać używany sterownik ABS odpowiadający temu uszkodzonemu
- sterowniki ABS dostępne na rynku wtórnym są wykonane w tej samej technologii montażowej co wcześniej lub później będzie skutkowała jego uszkodzeniem
- dostępne sterowniki ABS na rynku wtórnym w dużej mierze już są przebrane przez handlarzy i to co zostaje jest najczęściej wadliwe
Co należy zrobić jeśli pojawi się w Twoim samochodzie jeden z wymienionych wcześniej błędów:
- wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie
- napisz do nas maila z opisem usterki lub pojawiającym się błędem
- skontaktuj się telefoniczne i opisz usterkę lub błąd
- przyjedź osobiście do naszej a my zdiagnozujemy Twój sterownik ABS
- po wcześniejszym uzgodnieniu przyślij paczkę, a my odeślemy naprawiony sterownik kurierem
Naprawiamy następujące sterowniki ABS i ABS z ESP:
ABS ATE MK20
ABS ATE MK25
ABS ATE MK60
ABS ATE MK61 (Audi, BMW, Ford, Citroen, Honda, Opel, Peugeot, Renault, Skoda, Suzuki, VW, Volvo i inne)
ABS ATE MK100
ABS Bosch 5.3
ABS Bosch 5.4
ABS Bosch 5.7 (Audi A6, BMW E39, Mercedes Sprinter, VW Passat i inne)
ABS Bosch 8
ABS Kelsey – Heyes (Opel Vectra, Opel Astra i inne)
Naprawiamy także silniki pomp ABS.
Usterka tego typu sygnalizowana jest przez tester diagnostyczny.
W celu uzyskania więcej informacji prosimy o kontakt z naszą firmą.
Możliwe numery błędów w przypadku zgłaszania przez tester awarii silnika / przekaźnika silnika:
BMW: 5DF0 5DF1 - zasilanie silnika pompy ABS
Chevrolet: C0110 - obwód silnika pompy
Citroen: C1380 C1381 - pompa obiegu wtórnego, przerwa lub zwarcie w obwodzie
Jeep: C2116 - napięcie zasilania silnika pompy
Mazda: C0020 - uszkodzony obwód silnika pompy
Mercedes: C1401 - wadliwy silnik pompy
Mitsubishi: C2116 - napięcie zasilania pompy
Nissan: C1110 C1111 - napięcie silnika pompy
Peugeot: C1380 C1381 - pompa obiegu wtórnego, przerwa lub zwarcie w obwodzie
Renault: DF010 - błąd silnika pompy
Suzuki: C1061 - silnik pompy
***OFERUJEMY NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ USŁUG NAPRAWY I REGENERACJI ELEKTRONIKI***
Udzelamy gwarancji na 6 miesięcy.
Kontakt:
GLOBAL MOTO SERVICE S.C.
ul. Mysikrólika 18/25
02-809 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kom. 660-711-669
kom. 604-060-729