Strona korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce Plików Cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

 

!!! UWAGA !!!

FIRMA

GLOBAL MOTO SERVICE

W dniach

29.08.2022 - 09.09.2022

BĘDZIE CZYNNA W GODZINACH 

9.00 - 15.30

UWAGA !!!

W związku z przygotowywaniem do przeniesienia się siedziby naszej firmy do nowej lokalizacji informujemy, że wszystkie nieodebrane rzeczy po dacie 25.05.2018r. zostaną zutylizowane. Jednocześnie przypominamy, że klienci zostawiając swoje rzeczy do naprawy akceptowali regulamin, który zawieszony jest w widocznym miejscu, w punkcie przyjęć napraw.

Dokładny termin przeniesienia oraz lokalizacja zostaną podane w połowie maja br.

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych firmy GLOBAL MOTO SERVICE S.C.
 
Ochrona prywatności
GLOBAL MOTO SERVICE S.C. (zwane dalej "GMS") przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy internetowe administrowane przez GMS (zwane dalej "Serwisami"). Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane wyłącznie do celów administrowania Serwisami. Wszelkie dane użytkowników uzyskane za pośrednictwem Serwisów przeznaczone są wyłącznie na użytek GMS.
Administrowanie Serwisami
Wszelkie czynności związane z funkcjonowaniem Serwisów podejmuje firma GMS.
Gromadzenie danych
I. Wszelkie dane pochodzące od użytkowników Serwisów gromadzone są na dwa sposoby:
informacje podawane dobrowolnie przez użytkownika – o podanie danych osobowych prosimy użytkowników korzystających z formularzy rejestracyjnych i kontaktowych;
informacje uzyskiwane podczas korzystania z Serwisów – wśród nich mogą być:
a. informacje w dziennikach serwerów – nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania oraz wysłania odpowiedzi,  dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego,
b. adres IP – każdy komputer podłączony do Internetu ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią,
c. pliki tekstowe (ang. "cookies") wysyłane do komputera użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej.
II. Administratorem danych zawartych w Serwisach jest firma GLOBAL MOTO SERVICE S.C..
Mechanizm cookies
I. Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. W plikach cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisów.
II. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika.
III. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe użytkowników Serwisów.
IV. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach.
V. GMS przechowuje pliki cookies na komputerach użytkowników w celu:
właściwego dopasowania Serwisów do potrzeb użytkowników;
zapamiętania preferencji i indywidualnych ustawień użytkownika;
tworzenia statystyk oglądalności Serwisów.
VI. Użytkownik posiada możliwość takiego skonfigurowania przeglądarki internetowej, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików cookies na dysku twardym komputera. Efektem zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisów.
Wykorzystywanie danych
I. Dane zbierane w ramach Serwisów służą do zapewnienia określonych usług naszym użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony Serwisów.
II. Dane te nie będą sprzedawane ani udostępniane innym instytucjom lub organizacjom ani osobom, które nie są pracownikami lub stałymi współpracownikami GMS. Jednakże dostęp do danych posiada także firma Google Inc. poprzez wykorzystywanie do celów statystycznych funkcjonalności Google Analytics.
III. Na podstawie informacji uzyskanych w ramach Serwisów, GMS może sporządzać zbiorcze zestawienia statystyczne, które mogą być ujawniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników.
IV. GMS zapewnia użytkownikom realizację uprawnień wynikających z przepisów art. 32 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo odwołania w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy.
Bezpieczeństwo
I. GMS dokłada wszelkich starań, aby chronić Serwisy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W tym celu stosowane są m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwery, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa.
II. Serwisy zawierają odnośniki do innych stron internetowych. Rekomendujemy, aby po przejściu na inne witryny, zapoznać się z obowiązującą tam polityką prywatności.
Zmiany
W przypadku zmiany polityki prywatności obowiązującej w Serwisach, GMS zamieści odpowiednią modyfikację na niniejszej podstronie.

KROK 1

Skontaktuj się z nami w celu omówienia problemu i ustalenia wstępnych kosztów.

E-mail: info@g-m-s.com.pl

Telefonicznie:

+48-604-060-729,

(sterowniki silnika, chiptuning, immobilsery, taśmy AIRBAG, lewarki)

+48-660-711-669,

(przepustnice, liczniki, AIRBAG SRS, piloty, BSI, BCM, UCH)

+48-503-069-921,

(sterowniki silnika, sterowniki pomp Diesla, sterowniki ABS, nastawniki turbin, zawory EGR, sterowniki świec żarowych)

lub przez FORMULARZ KONTAKTOWY.

Przed rozmową prosimy o przygotowanie numerów fabrycznych elementu.

KROK 2

Prosimy dostarczyć element wymagający naprawy do firmy. Można zrobić to osobiście lub przesłać do nas, wraz z opisem usterki i danymi kontaktowymi, na adres:

GLOBAL MOTO SERVICE S.C.

ul. Mysikrólika 18/25

02-809 Warszawa

Formularz zlecenia naprawy DO POBRANIA

W razie wątpliwości prosimy zapoznać się z podstroną PRZED WYSYŁKĄ

KROK 3

Po dotarciu elementu do nas diagnozujemy go i przedstawiamy dokładne usterki oraz koszt naprawy. Od momentu zaakceptowania warunków w ciągu 48h odsyłamy naprawiony element firmą kurierską. Za naprawę należy zapłacić kurierowi w momencie odbioru paczki.



PARTNERSTWO

Naszym stałym jak i nowym klientom zapewniamy doradztwo z zakresu typowych usterek, metod diagnostycznych i pomiarowych oraz służymy cennymi radami szybkiego rozwiązania problemu bez zbędnych wydatków.

ZAUFANIE

Zaufanie jest dla nas najważniejsze, dlatego też zawsze staramy się wyeliminować wszystkie problemy związane z daną naprawą, przy której używamy tylko nowych elementów o najwyższej jakości. Wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku oraz współpraca z setkami firm z Polski i nie tylko pozwoliły nam wyrobić markę godną zaufania. 

KOMUNIKATYWNOŚĆ

Efektywna komunikacja jest bardzo ważna w dokładnym zrozumieniu problemu usterki. Zawsze staramy się dokładnie i rzeczowo przekazać naszym klientom wszystkie informacje dotyczące naprawy. Szanujemy naszych rozmówców i zawsze staramy się dostosować nasz język do stopnia zaawansowania w danym zakresie naprawy. 

 

 

 

Aktualności

21 styczeń 2017
20 styczeń 2017
08 kwiecień 2020

Mapa dojazdu

Search