Strona korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce Plików Cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

 

!!! UWAGA !!!

FIRMA

GLOBAL MOTO SERVICE

W dniach

29.08.2022 - 09.09.2022

BĘDZIE CZYNNA W GODZINACH 

9.00 - 15.30

KROK 1

Skontaktuj się z nami w celu omówienia problemu i ustalenia wstępnych kosztów.

E-mail: info@g-m-s.com.pl

Telefonicznie:

+48-604-060-729,

(sterowniki silnika, chiptuning, immobilsery, taśmy AIRBAG, lewarki)

+48-660-711-669,

(przepustnice, liczniki, AIRBAG SRS, piloty, BSI, BCM, UCH)

+48-503-069-921,

(sterowniki silnika, sterowniki pomp Diesla, sterowniki ABS, nastawniki turbin, zawory EGR, sterowniki świec żarowych)

lub przez FORMULARZ KONTAKTOWY.

Przed rozmową prosimy o przygotowanie numerów fabrycznych elementu.

KROK 2

Prosimy dostarczyć element wymagający naprawy do firmy. Można zrobić to osobiście lub przesłać do nas, wraz z opisem usterki i danymi kontaktowymi, na adres:

GLOBAL MOTO SERVICE S.C.

ul. Mysikrólika 18/25

02-809 Warszawa

Formularz zlecenia naprawy DO POBRANIA

W razie wątpliwości prosimy zapoznać się z podstroną PRZED WYSYŁKĄ

KROK 3

Po dotarciu elementu do nas diagnozujemy go i przedstawiamy dokładne usterki oraz koszt naprawy. Od momentu zaakceptowania warunków w ciągu 48h odsyłamy naprawiony element firmą kurierską. Za naprawę należy zapłacić kurierowi w momencie odbioru paczki.



PARTNERSTWO

Naszym stałym jak i nowym klientom zapewniamy doradztwo z zakresu typowych usterek, metod diagnostycznych i pomiarowych oraz służymy cennymi radami szybkiego rozwiązania problemu bez zbędnych wydatków.

ZAUFANIE

Zaufanie jest dla nas najważniejsze, dlatego też zawsze staramy się wyeliminować wszystkie problemy związane z daną naprawą, przy której używamy tylko nowych elementów o najwyższej jakości. Wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku oraz współpraca z setkami firm z Polski i nie tylko pozwoliły nam wyrobić markę godną zaufania. 

KOMUNIKATYWNOŚĆ

Efektywna komunikacja jest bardzo ważna w dokładnym zrozumieniu problemu usterki. Zawsze staramy się dokładnie i rzeczowo przekazać naszym klientom wszystkie informacje dotyczące naprawy. Szanujemy naszych rozmówców i zawsze staramy się dostosować nasz język do stopnia zaawansowania w danym zakresie naprawy. 

 

 

 

Aktualności

21 styczeń 2017
20 styczeń 2017
08 kwiecień 2020

Mapa dojazdu

Search